Mokymai su „OpenBoard“ ir „ClassNotebook“ programomis

Iš pradžių mokymas(is) nuotoliniu būdu sutiktas gana optimistiškai. Tikėtasi apsirūpinti reikalingomis priemonėmis, išmokti jomis naudotis ir gauti daugiau naudos negu įprastomis ugdymo sąlygomis. Šiandien, prabėgus daugiau kaip pusmečiui, žvilgsnis kur kas kitoks. Pradedame pripažinti, jog mokymas ir mokymasis nuotoliniu būdu yra sunkesnis psichologiškai, nes ribojama pajautimu gaunama informacija, klausa ir rega vaizdo pamokų metu per daug įtempiama, apkraunama. Prireikia daugiau skaitymo, rašymo mokytojams ir mokiniams, o tai, savo ruožtu, pareikalauja daugiau laiko. Mokiniai nebeturi tiek galimybių stebėti bendraklasius, suprantančius dalyką, dalintis užduočių atsakymais ir paaiškinimais, mokytis bendradarbiaujant taip, kaip mokykloje. Apskritai, nelieka mokyklos fizinės aplinkos, joje susidarančių situacijų, kurios taip pat prisideda prie mokinių ugdymo ir pasiekimų…

O kad situacija keistųsi – matematikos mokytojos Snieguolė Stakvilionė ir Rima Kantauskienė sausio 14 d. Klaipėdos „Verdenės“ progimnazijos pedagogams suorganizavo mokymus „OpenBoard“ ir „ClassNotebook“ programų panaudojimo galimybės mokymo(si) procese nuotoliniu būdu“.

Mokymai buvo organizuoti nuotoliniu būdu „Teams“ platformoje. Jų metu dalyviai susipažino su „OpenBoard“ programos galimybėmis: jungėsi prie programos ir mokėsi dirbti su „išmaniąja lenta“ bei taisyti mokinių darbus.

          Taip pat mokymuose mokytojai mokėsi sudaryti testus/apklausas „ClassNotebook“ ir „Microsoft Forms“ programa „Teams“ platformoje. Tai – puiki galimybė mokiniams atlikti pateiktus testus vienoje mokymuisi skirtoje aplinkoje.

          Matematikos mokytoja ekspertė Snieguolė Stakvilionė

Skip to content