Seminaras „Darni lyderystė: ekosisteminis ciklas ir ryšiai“
Gruodžio 6 dieną progimnazijos pedagogai dalyvavo darnumo mokymosi programoje, kurios metu išbandė darnumo temų integracijas panaudojant pasaulines žaidimines bei mokymosi iš gamtos procesų praktikas. Seminaro tikslas – susipažinti ir išbandyti metodus, kaip įtraukiančiai, per žaidiminius patyrimus su mokiniais kalbėti darnumo temomis, susipažinti su gamtos intelektu, reflektuoti, kaip ekosisteminius ciklus galima integruoti į ugdymą.
Seminaro metu buvo galimybė dirbti dviejose skirtingose erdvėse – vidaus ir lauko. Pasirinkę dirbti viduje, pedagogai, įdomiųjų pamokų kūrėjų grupės vedami, išbandė pamokų „Pamatyk, pajausk, keisk“ 5 darnumo temomis praktinį įsisavinimą.
Ekosisteminio ciklo gamtinėje ekspedicijoje „Mūsų mokyklos aplinkoje augantys augalai: Kaip juos atpažinti? Kam jie reikalini? Kaip panaudoti?“ vedami ekologo, pedagogai analizavo supančius augalus. Svarstė, kodėl, būtent jie čia, kas iš to? Atlikdami praktinę veiklą, sukūrė galimus būdus kaip šiuos žaidimus integruoti bet kokioje pamokoje. Pedagogai patys patyrė ir įgijo naujų žinių, pažino aplink esančių gyvybių priežastingumą ir tarpusavio ryšių svarbą.
Metodinės tarybos pirmininkė Rovena Šerpetauskienė