Balansas pedagogo darbe: perdegimo prevencija
Sausio 16 d. mūsų progimnazijoje vyko mokymai, skirti pedagogams, siekiantiems efektyviau valdyti profesinius iššūkius ir išvengti perdegimo. Mokymai buvo paremti metodika „Perdegimo valdymo planas: jaunimo ir su jaunimu dirbančių darbuotojų vadovas“, skirta stiprinti dirbančiųjų su specialiųjų ugdymosi poreikių vaikais psichologinį atsparumą ir emocinę gerovę. Mokymus vedė KAI asociacijos psichologė Gintarė Staponaitė-Dargevičienė ir mokyklos specialioji pedagogė-logopedė Neringa Šiaulienė.
Mokymų dalyviai analizavo, kaip jie reaguoja į profesinius sunkumus ir, kokią įtaką šie turi jų emocinei savijautai. Pedagogai praktikavosi pažvelgti į sunkias situacijas kitu kampu ir keisti vidinį dialogą, ugdydami užuojautą sau. Be to, buvo atlikti praktiniai pratimai, skirti padėti atsiriboti nuo neigiamų minčių bei stiprinti dėmesingumą.
Dalyviai iš mokymų išsinešė ne tik naujų įžvalgų apie emocijų valdymą, bet ir praktinių įrankių, padedančių išlaikyti balansą tarp darbo ir asmeninio gyvenimo.
Specialioji pedagogė-logopedė Neringa Šiaulienė

