Tarptautinis skaitmeninės matematikos projektas „DigiMaht4All“

Dalinamės džiugiomis naujienomis – mūsų progimnazijos ketvirtų klasių mokiniai įsitraukė į tarptautinį matematikos projektą DigiMaht4All, kurį koordinuoja Vilniaus ir Turku universitetai. Iš karto smalsu – kas gi čia naujo ir, kuo šis projektas kitoks? Apie viską nuo pradžių.
Būsimų ketvirtokų tėveliams dar pavasarį buvo pristatytas šis projektas – koks jo tikslas, kokia projekto eiga, kokią naudą gaus dalyvausiantys vaikai. Tėveliai entuziastingai pritarė, ketvirtokų mokytojai jau birželio mėnesį pradėjo ruoštis projekto startui. Pagrindinis projekto tikslas – išanalizuoti ir įvertinti, kaip technologijomis grįstas mokymas gali padėti mokiniams geriau suprasti ir spręsti matematikos uždavinius visuose pasiekimų lygiuose. Ypatingas dėmesys skiriamas skaitmeninių žaidybinių elementų ir informatinio mąstymo integravimui į pamokas. Ir štai sulaukėme projekto pradžios. Tiek mokytojai, tiek visi ketvirtokai šiek tiek su jauduliu jungėsi pirmajai bandomajai matematikos pamokai. Bet kaip sakoma, „bijai vilko, neik į mišką“ – tai pasirodo, mūsų ketvirtokams niekas nebaisu. Dabar iki pavasario kiekvieną savaitę viena įprasta matematikos pamoka bus skirta sužaidybintoms matematikos užduotims per interaktyvią ViLLE platformą, kurią sukūrė Suomijos Turku universitetas. Ši platforma leidžia mokiniams atlikti užduotis žaismingu būdu, tuo pačiu stiprinant loginį ir informatinį mąstymą. Projektas remiasi mokymosi analitika – tai reiškia, kad mokytojas gali realiu laiku stebėti mokinių pažangą ir gauti duomenis, padedančius dar tiksliau pritaikyti mokymo turinį pagal kiekvieno vaiko poreikius.
Labai tikimės, kad mūsų ketvirtokų dalyvavimas DigiMaht4All projekte padės projekto tyrėjams įvertinti, kaip skaitmeninis mokymasis veikia mokinių gebėjimą spręsti matematikos uždavinius, leis parengti naują mokomąją medžiagą, kurioje integruotas loginis, informatinis mąstymas. Šis projektas suteikia progą būti vienu žingsneliu priekyje – išbandyti naujus, duomenimis grįstus mokymo metodus, kurie gali reikšmingai prisidėti prie kiekvieno vaiko mokymosi pažangos. Ir, žinoma, visada viską atperka mokinių geros emocijos, nes juk matematikos pamoka žaidžiant visada smagesnė ir įdomesnė. Tikrai grįšime ir pasidalinsime įspūdžiais projekto pabaigoje.

4 b klasės mokytoja Irma Stalgienė

Digimaht foto_5 Large
Digimaht foto_1 Large
Digimaht foto_4 Large
Digimaht foto_3 Large
Digimaht foto_5 Large Digimaht foto_1 Large Digimaht foto_4 Large Digimaht foto_3 Large