Metodinė diena ugdymo kokybei gerinti
Spalio 28 dieną „Verdenės“ progimnazijoje organizuota Metodinė diena, kurios tikslas – stiprinti mokytojų lyderystę, tobulinti dalykines kompetencijas, pasidalinti gerąja darbo patirtimi taikant individualios mokinio pažangos pamatavimo būdus, metodus ir įrankius. 30 progimnazijos pedagogų Metodinės dienos metu pasidalijo praktinės veiklos pavyzdžiais pažangos pamatavimo srityje. Dalyviai diskutavo, koks mokytojo vaidmuo matuojant mokinio pažangą, su kokiais iššūkiais jie susiduria, kaip kiekvienam mokiniui suteikti galimybę patirti augimą, kodėl svarbu turėti aiškius pasiekimų ir pažangos pamatavimo kriterijus, leidžiančius matyti, kaip mokinys auga ir kt.
Prasminga veikla stiprino pedagogų suvokimą, kad pažangos pamatavimas – svarbus procesas, integruotas į mokymosi eigą, norint sukurti veiksmingą grįžtamojo ryšio kultūrą, reikia sisteminio požiūrio. Geriausias grįžtamasis ryšys yra tas, kuris padeda mokiniui žengti bent mažiausią žingsnį į priekį.
Žr. Metodinės dienos programa čia
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui Loreta Garozienė
