1A

„VANDENS KELIONĖ“

1a klasė, mokytoja Danutė Valužienė

Tikslas – gilinti supratimą apie vandens svarbą aplinkos ir žmogaus gyvenime bei praplėsti suvokimą apie vandens savybes.

Uždaviniai:

  1. Eksperimentuojant su vandeniu stebėti, kaip vanduo keičia būvius.
  2. Praplėsti žinias apie vandens savybes: spalva, kvapas, skonis.
  3. Atlikti vandens kiekio matavimus.
  4. Naudojant vandenį kurti dailės darbus.
  5. Sudaryti vaikams galimybę ir sąlygas tyrinėti.
  6. Įtvirtinti žinias apie vandens svarbą žmogui, gamtai, gyvūnams ir visai aplinkai.
  7. Turtinti aktyvųjį kalbos žodyną.

Ugdomos kompetencijos: komunikavimo, kūrybingumo, pažinimo, iniciatyvumo, mokėjimo mokytis.

Vykdytos veiklos:

  1. Ledo papuošalai. Vandens šaldymas.
    2.Senių besmegenių lipdymas ir sniego pilių statymas.
    3.Skaidrių ir filmuotos medžiagos peržiūra ir aptarimas.
  2. Bandymai su vandeniu (vaivorykštė lėkštėje, jūra maišelyje, keliaujanti vaivorykštė, vandens iš vandens telkinio filtravimas, lašo kelionė stiklu)
    5.Vandens matavimai.
  3. Dailės darbai naudojant vandenį.
  4. Veiklų aptarimas.

Galutinis rezultatas:
1a klasės mokiniai, vadovaujami mokytojos Danutės Valužienės, patyriminių veiklų metu turėjo nuostabių tyrinėjimo, eksperimentavimo akimirkų, kurių metu praplėtė savo akiratį, džiaugėsi gautais rezultatais, dalinosi mintimis, įgijo patyrimo, darė išvadas. Su džiaugsmu naudoja vandenį kasdieniniame gyvenime visais trimis jo būviais: skystuoju, kietuoju, dujiniu. Ši veikla mokiniams leido būti savimi – būti išradingiems, kūrybingiems, atsakingiems, supratingiems, tolerantiškiems.

Skip to content