Patyriminis ugdymas „Vanduo“
Klasė 1 B
Mokytoja: Asta Saunorytė
Tikslas – gilinti susidomėjimą su aplinkinio pasaulio reiškiniais bei ugdyti mokinių kūrybiškumą, pratinti stebėti, siekti žinių tiriamąja veikla.
Uždaviniai :
- Aiškintis pagrindines vandens savybes, jo teikiamą naudą bei būtinybęžmogui ir aplinkai bandant, tyrinėjant, eksperimentuojant, atliekant praktinius darbus.
- Turtinti ir brandinti gimtosios kalbos kalbinius gebėjimus, kūrybinius sumanymus ir gebėjimus.
- Motyvuoti patirti teigiamas emocijas.
Ugdomosios kompetencijos: komunikavimo, bendravimo ir bendradarbiavimo, pažinimo, kūrybingumo ir iniciatyvos, asmeninė.
Vykdytos veiklos:
- Kūrybinė užduotis „Vandens gyvenamoji veikla“.
- Dailės technologijų kūrybiniai darbai: „Rasos lašelio kelionė“, „Delfinas“, „Krabas“, piešinys su šiaudeliu.
- Filmukų apie vandens apytakos ratą, vandens būsenas, vandens taršą žiūrėjimas ir aptarimas.
- V.Palčinskaitės „Lietučio pasaka“ eilėraščio inscenizavimas siužetiniais pratimais.
- Matematiniai laboratoriniai praktiniai darbai.
- Tiriamoji veikla – eksperimentai ir bandymai.
- Nusiraminimo masažas „Prie upelio“.
- Viktorina „Vandens kelionė“.
- Pristatymas „Vandens dovana“.
- Žaidimas vandens garsų gamtoje atpažinti „Atspėk, kur girdisi vanduo?“.
- Linksma pramoga „Burbulų puota“.
- Darbas su Lietuvos žemėlapiu.
- Smulkioji tautosaka (mįslės, patarlės).
- Muzikinė užduotis „Kaip muzika veikia vandenį?“.
Galutinis rezultatas: 1 B klasės mokiniai patyriminės veiklos organizuotose dienose patyrė nekasdienius išgyvenimus, teigiamas emocijas, įgijo praktinių žinių, požiūrį į aplinką, gamtos reiškinius. Praktinis patyrimas yra vienas tinkamiausių mokymosi būdų. Vaikai geriausiai mokosi iš savo asmeninės patirties ir savo atradimų.
1b_Vanduo1