Patyriminis ugdymas

„Buvo buvo, kaip nebuvo“

Klaipėdos „Verdenės“ progimnazijos patyriminio ugdymo organizavimo tvarkos aprašas 5–8 klasių mokiniams
Reikalavimai moksliniam tiriamajam darbui 5–8 kl.


Patyriminio ugdymo programa (Priedas nr. 1)
Reikalavimai motyvaciniam laiškui (Priedas nr. 2)

Patyriminio ugdymo programų sąrašas

5–6 klasių mokiniams

Aurelija Žitkuvienė, Alvydas Soraka „Pašaukimai“
Angelė Ščerbiakienė „Žaliasis augalų pasaulis“
Auksė Norvaišienė, Rima Kantauskienė „Matai ir matavimai senovėje“
Eglė Bogužė, Benediktas Mickus „Mano profesija. Sėkmės ir nesėkmės jose“
Gražvyda Gricienė „Įdomioji kulinarija“
Asta Jonaitienė, Laima Tičkuvienė „Mitai – fantazija ar tikrovė“
Martina Piktužienė, Jurga Žymančiūtė-Brazaitienė „Atraskime Klaipėdą anglų kalba“
Rasa Linkovė „Pasimatuok meną“
Snieguolė Stakvilionė „Sugalvok, kurk, keliauk“
I. Barkauskienė „Aš – pasakojimo dalis“
Vaida Gasiūnė „ARTi manęs“

7–8 klasių mokiniams

Donata Tiškuvienė „Žemaitijos krašto slėpiniai“
Jūratė Delininkaitienė „Medžiagų pasaulis“
Birutė Rimkuvienė „Mokausi kurdamas filmą. Programa DaVinci Resolve“
Simona Lazdauskienė, Ignas Kasparas ,,Orientavimasis topografiniuose žemėlapiuose ir jų sudarymas per geografijos ir istorijos prizmę”
Vilija Prikockienė „Neaprėpiamas muzikos pasaulis“
Veronika Jasinskienė, Ingrida Sabaliauskienė „Ką žinau apie Kuršių nerijos nacionalinį parką?“
Marius Komovas „Sveikatingumo ir savęs pažinimo žygiai gamtoje“
Inga Aleksejevienė, Neringa Bagdonaitė „Pasaulio virtuvė ant mano stalo“
R. Medžiūnas. V. Nečepurenko „Paprastieji mechanizmai: nuo malūnų iki skridinių ir skrysčių. Garsiausi vokiečių fizikai“
N. Lajauskienė, N. Lytovchenko „Rusų asmenybės Klaipėdos miesto istorijoje“
L. Tėvelis „Lietuviškų liaudies pasakų vertimas ir vizualizacija“
Skip to content