Edukacija esporto arenoje

Lapkričio 9 d. 2–4 klasių 45 mokiniai, kurių 2023 metų metiniai dalykų mokymosi pasiekimai priskirti aukščiausiam pasiekimų lygmeniui, buvo pakviesti dalyvauti mokinių edukacijoje esporto arenoje.

Edukacijos metu mokiniai ugdėsi gebėjimus patikimai, kritiškai ir atsakingai naudoti skaitmenines technologijas mokymuisi. Sužinojo, kad esportas yra kompiuterinių žaidimų turnyrų ir varžybų forma, kurioje žaidėjai varžosi tarpusavyje arba komandų formatu, naudodami kompiuterius ar kitus žaidimų konsoles. Esportas ir tradicinis sportas skiriasi tiek veikimo principais, tiek fizinio aktyvumo lygiu. Esportas vyksta virtualiame pasaulyje, kur žaidėjai valdo kompiuterį ar kitą žaidimų konsolę, o jų gebėjimai ir sprendimai lemia rezultatą. 

Taip pat mokiniai turėjo galimybę praktiškai išbandyti komandinius žaidimų formatus, būti aktyviais žaidėjais.

Baigiantis edukacijai mokinių įvertinimai buvo: puiku, nuostabu, nerealu, fantastiška. Mokiniai ne tik daug sužinojo,  bet ir patyrė daug teigiamų emocijų.

Skip to content