Specialusis pedagogas

Darbo laikas: Spec. pedagogė Ineta Klungevičienė (103 kab.)PirmadienisAntradienisTrečiadienisKetvirtadienisPenktadienis
9:00–12:009:00–11:00 12:00–14:00  9:00–11:00 12:00–14:00  9:00–12:00 13:00–14:00  9:00–11:00 12:00–13:00  
Pietų pertrauka12:00–12:3011:00–11:3011:00–11:3012:00–12:3011:00–11:30  
Darbo laikas: Specialioji pedagogė Laura Daubarienė  (110 kab.)PirmadienisAntradienisTrečiadienisKetvirtadienisPenktadienis
7.45–12.157.45–13.157.45–13.158.45–13.15
Pietų pertrauka  12.15–12.4512.45–13.1512.45–13.1512.45–13.15
Darbo laikas: Spec. pedagogė Neringa Šiaulienė (110 kab.)PirmadienisAntradienisTrečiadienisKetvirtadienisPenktadienis
8:00–12:008:00–13:008:00–13 :008:00–12:00
Pietų pertrauka12:00–12:3013:00–13:3012:30–13:3012:30–13:00

Kada kreiptis į specialųjį pedagogą?

Gerbiami tėvai,
Jei pastebite, kad jūsų vaikas susiduria su mokymosi sunkumais, kviečiame kreiptis į specialųjį pedagogą. Tai gali pasireikšti sunkumais suprantant mokomąją medžiagą, atliekant užduotis, skaitant ar rašant. Jei vaiko pažanga yra lėta, o jis jaučiasi nusivylęs mokymosi procese, nedvejodami pasitarkite su mumis. Laiku suteikta pagalba gali padėti jūsų vaikui pasiekti geresnių rezultatų ir didesnio pasitikėjimo savimi.
Į specialųjį pedagogą  galite kreiptis per el. dienyną, parašydami žinutę.


Specialiojo pedagogo pareigybės aprašas
Universalaus dizaino mokymuisi gairės
Būdai judėti sėdint
Kaip elgtis pamokoje? 1
Kaip elgtis pamokoje? 2
Kaip elgtis pamokoje? 3
Kaip padėti vaikui, patiriančiam sensorinių iššūkių
PATARIMAI PEDAGOGAMS: kaip vaikams pristatyti bendraklasį, turintį autizmo spektro sutrikimų
PATARIMAI PEDAGOGAMS: kaip vaiką, turintį įvairiapusių raidos sutrikimų, mokyti žaidimo įgūdžių ir socialinės sąveikos
PATARIMAI PEDAGOGAMS: kaip vizualinės priemonės padeda mažinti vaikų, turinčių įvairiapusių raidos sutrikimų, nepageidaujamo elgesio apraiškas
PATARIMAI TĖVAMS: kaip įvairiapusių raidos sutrikimų turintį vaiką įtraukti į sensorines veiklas namuose
PATARIMAI TĖVAMS: kaip ugdyti vaikų, turinčių įvairiapusių raidos sutrikimų, komunikacinius įgūdžius
PATARIMAI TĖVAMS: kaip ugdyti vaikų, turinčių autizmo spektro sutrikimų, savarankiškumą namuose
Mokytojų ir švietimo pagalbos specialistų praktinių patirčių taikant universalaus dizaino priemones ugdymui(si) analizė
Mokslo metų pradžios atmintinė tėvams
PAPRASTOS JOGOS PRAKTIKOS VAIKAMS JOGOS KORTELIŲ RINKINYS
Patarimai kaip išplėsti maisto racioną
SENSORINĖS STOTELĖS
Rekomendacijos mokytojams dėl programų individualizavimo
Rekomendacijos mokytojams dėl programų pritaikymo
Sensorinės moduliacijos sutrikimai ir sensorinės pertraukos organizavimo gairės pedagogams
SENSORINIŲ PERTRAUKŲ IR SENSORINĖS DIETOS TAIKYMO SVARBA
Skaitmeninės programos vaikų, turinčių autizmo spektro sutrikimą, ugdymui organizuoti
RUGSĖJO 1-OSIOS ŠVENTĖ
Kaip atpažinti pyktį?
SPECIALIOSIOS MOKYMO PRIEMONĖS
Įtraukties švietime plėtros gairės
Į pagalbą mokytojams įgyvendinant įtraukųjį ugdymą