Pažangi ir laisva mokykla – misija įmanoma

Spalio 14 dieną „Verdenės“ progimnazijos bendruomenė organizavo gerosios patirties sklaidos renginį, į kurį pakvietė pedagogus iš Priekulės Ievos Simonaitytės gimnazijos. Renginys „Pažangi ir laisva mokykla – misija įmanoma“ organizuotas Europos socialinio fondo projekto „Kokybės krepšelis“ lėšomis. Dviejų mokyklų susitikimo tikslas – skleisti gerąją patirtį Priekulės gimnazijos mokytojams mokinių raštingumo, patyriminio ugdymo bendradarbiaujant, pozityvų bendravimą, bendradarbiavimą ir geresnių mokymosi rezultatų siekti motyvuojančios aplinkos kūrimo klausimais. Mokytojai-lyderiai pakvietė svečius į skirtingas progimnazijos erdves, demonstravo mokinių pasiekimus gerinti įsigytas priemones, pasakojo apie organizuojamas veiklas. Pirmoji stotelė – 3D mokomųjų objektų klasė. Mokytojai, užsidėję 3D akinukus, stebėjo augalo ląsteles, jų dalis, žmogaus organus trimatėje erdvėje. Niekam nekilo abejonių, kad toks vaizdus mokymasis padeda mokiniams labiau suprasti ir įsisavinti pateiktą medžiagą, didėja jų motyvacija mokytis. Antroji stotelė – pradinio ugdymo klasės. Mokytojos pristatė patyriminės veiklos sėkmes ir skaitymo iššūkius pradinėje mokykloje. Trečioji stotelė – matematikos mokytojų darbo su OpenBoard programa geroji patirtis. Ketvirtoje stotelėje pedagogų kolektyvas iš Ievos Simonaitytės gimnazijos susipažino su 5–8 klasių mokinių patyriminio ugdymo sėkmėmis, buvo demonstruojama, kaip mokiniai gamina gamtinį indikatorių iš raudonojo kopūsto, kaip iš pieno pasigamina sagą, iš gamtinių medžiagų – dažus. Penktoje stotelėje svečių laukė pažintis su 3D spausdinimo aparatu. Visus sužavėjo neribotos aparato galimybės kurti, bandyti, konstruoti, visa tai atveria galimybę mokiniams įgyvendinti savo idėjas. Tikras rojaus kampelis – šeštoji stotelė, multisensorinis kambarys, jame – vaizdo projektorius su spalvų valdymo pultu, difuzorius aromaterapijai, granulių pufai, smėlio ir šviesos stalelis ir daug kitų priemonių mokiniams, turintiems sensorinės integracijos, raidos sutrikimų, socialinės adaptacijos sunkumų, emocijų, elgesio ir dėmesio sutrikimų. Septintoje stotelėje apžiūrėta sporto salė, demonstruotos joje esančios galimybės mokiniams ugdytis sveikos gyvensenos įgūdžius. Bibliotekos-skaityklos zonoje pedagogų delegacija iš Priekulės išklausė lituanistų parengto pranešimo „Po margu knygos sparnu“, mokytojos pristatė mokinių darbus perskaičius knygą, projekto lėšomis įsigytas knygų skaitykles, aptarė jų poveikį mokiniams. Devintoje stotelėje svečių laukė gerų emocijų lavina, kur buvo klausytasi direktoriaus pavaduotojos ugdymui pranešimo apie emocinės gerovės kūrimą progimnazijoje, o muzikos mokytojos pakvietė pagroti džembėmis ir ksilofonais. Dviejų bendruomenių diskusija tęsėsi prie kavos puodelio, buvo smagu dalytis mintimis apie mokinių asmeninės pažangos paieškas, jau dabar aišku, kad užsimezgusi draugystė tęsis ir toliau.
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui Loreta Garozienė

Lietuvių kalbos ir literatūros mokytojos Donata Tiškuvienė ir Inga Barkauskienė
Matematikos mokytojos Rima Kantauskienė ir Snieguolė Stakvilionė
Muzikos mokytojos metodininkės Diana Kačenauskienė ir Vilija Prikockienė
Pradinio ugdymo mokytoja Irina Danilienė
Pradinio ugdymo mokytoja Dovilė Kairė
Pradinio ugdymo mokytoja Indrė Malinauskienė


Pildoma